Entrades del Bloc   |  Notes de Premsa de l’agéncia Assegurances Catalana Occident Sant Cugat – Oficina Parc Central

Nota de premsa presentacio nova agencia Assegurances Catalana Occident a Sant Cugat

Catalana Occidente obre una oficina al carrer Manel Farrés 69 de Sant Cugat del Vallès.
Redacció:
Economia El grup concep Catalunya com un dels principals focus d’expansió
El grup assegurador amb seu a Sant Cugat Catalana Occidente obre justament en aquesta ciutat una nova oficina. Concretament al carrer Manel Farrés número 69 a la zona del Parc Central. L’increment d’agències respon a l’objectiu del grup assegurador de “fer de Catalunya un mercat prioritari en el seu pla d’expansió i un exemple de l’eficàcia del model de distribució exclusiu, basat en l’atenció al client i en un assessorament professional”, tal com destaquen en la mateixa Catalana Occident. Per la seva banda, també és destacacable el potencial de creixement de la localitat vallesana, “que ha estat un factor determinant per implantar aquesta nova agència Catalana Occidente a Sant Cugat”.

Veure la noticia original a Tot Sant Cugat

Nota premsa presentacio nova web de la Agencia Assegurances Catalana Occidente Sant Cugat

L’Agència d’assegurances Joan Suriol (Catalana Occident – Oficina Parc Central de Sant Cugat) presenta la seva nova web als mitjans de Sant Cugat.

Nota de premsa apareguda a la web de Cugat.cat
L’agència santcugatenca de l’asseguradora Catalana Occident ja té nova pàgina web. L’oficina, situada al Parc Central i dirigida per l’assesor financer Joan Suriol, permet ara informar-se a través d’Internet sobre els productes i serveis que ofereix l’empresa. Es pot consultar a les adreces electròniques Catalanaoccidentesantcugat.cat o Suriol.cat.

Presentació de la Agència de Assegurances Joan Suriol (Catalana Occident Sant Cugat) als mitjans en castellà.

Oficina Parc Central Agencia Catalana Occident Sant Cugat

Podeu veure la noticia original a:

També podeu seguir la presentació a altres mitjans en castellà: